Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marcl | użytkownik

imię i nazwiskoMarcelina Kurda adresSzczecin city tudzież Łódź zarejestrowany26.11.2005 @21:17:12 ostatnio na stronie14.04.2010 @23:52:49

Poprostu ja..
no takie małe rude się gdzieśtam po świecie kręci i ludziom zawraca glowę.. eh..
no ktoś to robić musi...

i ocen poniżej "dobrego" nie stawiam, bo jak coś jest złe to i tak wyleci, a po co ludz dołować?? (czyli "nie czyń drugiemu.." )



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwrudykoltun.eblog.pl
digarty50 komentarze3297 posty na forum23

komputer / sprzęt
jakiś zwykły, stoi i się kurzy... i tablet (już się zepsuł)

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~baccia16    26.06.2008 @18:35:46
Dziękuję bardzo
!unreal    17.06.2008 @08:23:09
dzięki
_______
plaża jest wszechświatem w pigułce
^eMelody    06.06.2008 @19:53:41
_______
???
^eMelody    30.05.2008 @08:44:33
dziękuję
_______
???
~FttSniper    29.05.2008 @23:23:20
tj. mówili że to tylko z pc/lapkiem promocja, ale ja mówiłem że w katalogu o tym nie pisało, zadzwonił do szefa i powiedział że można normalnie za te 199zł go sprzedać / btw nie kupowałem via net tylko normalnie udałem sie do sklepu pozdr
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
^eMelody    29.05.2008 @09:10:53
dzx za łocza
_______
???
-roreth    29.05.2008 @03:13:35
maus bdb komiks, polecam cosworczosci satrapi, dla mnie mile zaskoczenie
^Vithren    29.05.2008 @00:05:28
mnie też, przecież dlatego to wszystko...

dziękuję, oczywiście.
~katmandu    21.04.2008 @21:37:01
~tsunamiii    17.04.2008 @01:23:50
wwwitammmmmmm ;D
^Rorkas    01.04.2008 @00:05:51
Dziekuje
_______
a melting star run through my fingers
~katmandu    30.03.2008 @12:43:33
wiadomka
~katmandu    30.03.2008 @10:20:12
jaki sexor w profilowym o chuj
~katmandu    30.03.2008 @10:19:16
wiadomkaaa.. dzieki ;*
~tonkapull    27.03.2008 @12:42:59
dzięki...
_______
too old to rock'n'roll: too young to die...
~indetermin    19.03.2008 @08:44:39
dziękuję, Marcelino nawet nie wiedziałem, że tyle Marcelin spotkam w DA (już druga) bardzo lubię to imię
_______
"Chłopcy z Okemolo wbili w ziemię długie drągi umazane krwią dziewicy"
!karelias    29.02.2008 @17:32:25
ThankYou
~JimmyKatana    21.02.2008 @22:22:12
Dzięki :D
_______
"bo to jest to o czym artyści marzą, żeby dać dupy i wyjść z twarzą"
~pszczelak    11.02.2008 @14:36:47
:D thx
_______
---------------- mood : --------------------
~konradh8    11.02.2008 @14:12:33
aj tam oj ostre ostre, ja sie nie cackam dziki za ocene yo
~margo33    09.02.2008 @11:44:24
Dziekuje za wpis !!
Zgadza sie .........dzieci jesli chodzi o mimike Twarzy i w swoich zachowaniach jesli chodzi o wyrazanie emocji sa bezkonkurencyjne
ostatnio edytowane: 2008-02-09 11:45:13
_______
!JakkaS    23.01.2008 @11:16:13
Dzięki
!Bogul    22.01.2008 @09:38:03
Wielkie dzięki
_______
'Cry some more!'
~EwaJaworska    22.01.2008 @00:13:54
dzięki
wciąz czekam na Twoją wizytę
~prettylittleditty    18.01.2008 @10:09:37
hehe,dzieki marcl
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt